The Past

16 december 2011

Kroppsscanning

En av mina lärare på skolan utför en såkallad scanning på hela kroppen och hur den mår. Jag hade bokat tid och körde in till Malmö i förmiddags. Efter bara några minuter med apparaten igång kunde hon se det mesta i min kropp, som inte ens en läkare kan se. Jag fick många positiva svar; hjärta, hjärna, blod, syre, osv var väldigt bra. Något som var mindre bra, precis som jag trodde och förväntat mig, var magen. Jag har problem med magsäcken och bukspottskörteln. Även lungorna är belastade på grund av att jag har min hosta, och ryggen är dålig. Nu ska hon gå igenom alla svaren och skriva en handlingsplan för hur jag ska komma tillrätta igen. Jag är ändå glad att det 'bara' var dom felen, och inte mer. Dessa kunde jag ju ana att dom skulle visa sig. Det kommer dock ta tid innan jag blir bra, såklart. Har haft problem i tio år med något, och även symptomen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar