The Past

30 december 2011

Ett sjukt nyår

Japp, jag har verkligen åkt på en förkylning. Trodde det skulle gå över till idag, men när jag reste mig ur sängen satte det igång direkt. Täppt i näsan, nysningar, rinnig näsa, rinniga ögon, locka för öronen, ont i halsen, kliar i halsen. Ja, en förkylning alltså. Ska kurera mig. Jag har som tur är inga major plans för imorgon, det blir en lugn kväll hemma.

Jag är inte mycket för nyår alls. Tycker mest det är löjligt att skjuta upp massa miljöförstöring i luften, bara för att det blir nytt år och ännu ett år försvinner till historian. Raketer är dock fint så tittar gör jag ju, när dom ändå finns där. Jag skulle bara aldrig få för mig att slänga hundralappar på nånting så egentligen onödigt, som ändå bara förstör miljön ännu mer. Kan ju passa på att erkänna att jag är lite av en miljönörd. Att skräpa ner, inte återvinna och slänga ut massa onödigt skit i världen är jag emot fullständigt. Men det kanske ska bli ett eget inlägg i framtiden istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar